Wspólne podróże

Niemcy

Europa - relacja z podróży

Würzburg ulica Würzburg ratusz numer na ścianie

Krajami które zwiedzaliśmy podczas tej podróży były:

Würzburg

Niemcy. Dojeżdżamy do Würzburga, spodobało nam się tam i jeżdżąc wkoło w poszukiwaniu parkingu i spania spostrzegaliśmy, ze jest tu dużo ciekawych zabytków,, gdzie będzie warto skierować swoje kroki. Zwiedzanie zaczęliśmy od piwiarni w starym domu i w której wnętrzarzu wszystko świadczyło, że tu piwiarnia jest od wielu pokoleń i markę musiała mieć nie złą, bo gości było bardzo dużo, a Ci nie bacząc na rady dietetyków zamawiali wielkie porcje tłustego jedzenia.

Würzburg widok na miast Würzburg widok z zamku Würzburg ogród francuski

Schlossy buduje się wysoko

Cośmy zwiedzili wieczorem, to powtórzyliśmy jeszcze zwiedzanie i rano, plus wybraliśmy się do zamku. Zamek wysoko na wzgórzu i trochę potu trzeba wylać, ale zamek ciekawy i z niego piękny widok na miasto i okoliczne winnice. Bardzośmy byli ukontentowani zwiedzaniem Würzburga.

Coburg pałac myśliwski Coburg park Coburg pomnik Coburg koncert

Coburg

Dalej w naszej wycieczce zahaczyliśmy o Coburg. Tu też jak w Würzburgu mają zamek na wzgórzu, to jednak naszym nogom darowaliśmy. Zamek podziwialiśmy ze wspaniałego ogromnego parku który jest między miastem a zamkiem. W miasteczku trafiliśmy na jarmark, gdzie na głównym rynku w otoczeniu zabytkowych kamieniczek rozłożyli swe stoiska rolnicy i rzemieślnicy. Dane też nam było wysłuchać muzyki granej przez panów w krótkich skórzanych spodniach.

zachód słońca autostrada

Polska na powrót, po obejrzeniu tylu krajów i miast, jakaś smutniejsza niż przed wyjazdem.

To koniec tej podróży, możesz wrócić do początku...